poniedziałek, 20 sierpnia 2012

O mnie - Czym się zajmuję



Wiem, że wisiałem na wiatrem owianym drzewie
Przez dziewięć nocy,
Oszczepem zraniony, Odinowi ofiarowany
Sam sobie samemu.
Na tym drzewie, o którym nikt nie wie,
Z jakich wyrasta korzeni.
Chlebem mnie nie nakarmiono, ni napojem z rogu,
Wypatrywałem ku dołowi,
Przyjąłem runy - wołając przyjąłem, Spadłem potem stamtąd (...)”

(Edda poetycka czyli Pieśń Odyna o runach)


Do mnie runy przyszły w pozornie zwyczajnym dniu, a w rzeczywistości dokładnie w tym, w którym byłam gotowa by je przyjąć. Przyszły lekko, radośnie, jak przyjaciel wpada na chwilę. Zostały ze mną i przekonałam się że praca z nimi to tak naprawdę niekończący się proces doskonalenia siebie.
Jestem wróżką „z urodzenia” talent odziedziczyłam po przodkach. Terminowałam u najznakomitszych polskich ezoteryków. Wciąż pogłębiam swoja wiedzę. Oferuję Ci coś wyjątkowego, ekskluzywnego, i niepowtarzalnego. Oferuję pomoc i wsparcie w odnalezieniu sensu w tym zakręconym, pędzącym coraz szybciej do przodu świecie, odnaleźć siebie. Możesz mi powiedzieć o wszystkim, bo nie będę cie oceniać, osądzać. Jeżeli interesuje cię przyszłość, masz problem, którego nie potrafisz rozwiązać, pytania na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, możesz liczyć na moje wsparcie. Przy pomocy magicznych run, kart anielskich, a także moich relacji z wyższą świadomością i intuicji dołożę wszelkich starań by rozwiać Twoje wątpliwości. Przepowiem przyszłość, przeanalizuję przeszłość i teraźniejszość oraz jej wpływ na Twoje obecne i przyszłe życie, odpowiem na pytania dotyczące Twoich relacji z bliskimi, pomogę rozwiązać dylematy, dokonać wyboru drogi życiowej, partnera, pracy…. Jestem pewna że nie ma problemu z jakim nie mógłbyś się do mnie zwrócić. Jeżeli dokładnie wyjaśnisz na czym on polega, zrobię co w mojej mocy by znaleźć rozwiązanie. Każdą osobę traktuję indywidualnie, nie otrzymasz wróżby „z automatu”, tylko rzetelną, przemyślaną i przeznaczoną dokładnie dla Ciebie odpowiedź. Biorę odpowiedzialność za swoje słowa więc nie rzucam ich na wiatr. Swój kontakt z nad-świadomością, z Bogiem pielęgnuję i wzmacniam w kontaktach z przyrodą, w miejscach mocy, podczas medytacji, aby przekazy które otrzymasz były jasne, czyste i bezpieczne.
blankastefanska@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz