wtorek, 4 września 2012

Wstęp do charakterystyki run, RUNA FEHU, działanie magiczne, wróżebne, rytuał FEHU



Tak jak pisałam wcześniej jest to pierwsza runa jaka poznałam. Miałam od tamtej pory wiele czasu, żeby ją przetestować, i ….. naprawdę pomaga na ból głowy. Spokojnie, nie oznacza to, że trzeba ją połknąć. Jak już też wspominałam wcześniej, runy tym różnią się (między innymi) od innych systemów wróżebnych, że mają też (a być może przede wszystkim) działanie magiczne. Oznacza to, że owszem możesz odczytywać z nich przesłania, analizować sytuacje życiowe, prognozować przyszłość itd., czyli ogólnie mówiąc – wróżyć, ale można też za sprawą ich mocy i energii korygować swoją rzeczywistość, stosując magiczne runiczne zaklęcia, skrypty, talizmany, amulety i wykonując różne rytuały z wykorzystaniem magicznej mocy run. Można na przykład wykorzystywać energię run do energetyzowania przedmiotów, wody lub nawet posiłków, wzmacniania organizmu i wspomagania go w zwalczaniu chorób i dolegliwości (w tym bólu), ochrony energetycznej, a także do neutralizowania negatywnych wpływów i promieniowań radiestezyjnych. Lista jest długa, a ja chciałabym wszystkim, którzy będą być może szukali inspiracji dla siebie na moim blogu (będzie mi niezmiernie miło) przybliżyć moje spojrzenie na runy. Moje osobiste, wynikające z moich doświadczeń, no i lekcji, które tez pobierałam swojego czasu, sposoby korzystania z magii run. Zaznaczam, że jest to mój język porozumiewania się z runami, ktoś inny może widzieć to inaczej, więc szukaj różnych inspiracji, a najlepiej sprawdź sam po kilka razy co dla ciebie jest odpowiednie a co zdecydujesz się odrzucić.

Tak więc runa FEHU. Jest to pierwsza runa Futharku Starszego, Germańskiego, a zatem drzemie w niej największy, pierwotny potencjał energetyczny. I rzeczywiście z pomocą runy Fehu energetyzujmy np. wodę, stawiając butelkę, najlepiej z wodą źródlaną, na namalowanej na kartce papieru w wybranym kolorze pojedynczej runie lub spirali z potrójnym symbolem Fehu (spirala również powinna mieć trzy zwoje i na końcu, jak gdyby kontynuacją linii, 3 runy)


Ja wypróbowałam różne kolory i zdecydowanie kolor biały, żółty, złoty i czerwony są odpowiednie do tego celu, jednak to też polecam tobie przetestować samodzielnie, ponieważ – czasem, np. kiedy byłam zmęczona po kilku dniach bardzo intensywnej pracy energetycznej, kolor czerwony wydawał mi się zbyt intensywny, wybierałam wówczas złoty lub biały. A z kolei, gdy boli mnie głowa (przez kilka dni, niestety odziedziczyłam to w genach) to pomaga mi popijanie wody źródlanej naenergetyzowanej runą Fehu namalowaną na kolorze niebieskim. Na pewno ma na to tez wpływ kolor dominujący naszej aury w danym dniu, więc próbujcie, doświadczajcie, miejcie z tego frajdę, bo o to chodzi w rozwoju duchowym, że droga jest ważniejsza niż sam cel......
Poza tym jeżeli masz energetyczny dołek, nie wiem, czujesz się wypompowany, nie masz siły, musisz coś zrobić a brakuje ci pomysłów jak to w ogóle ugryźć, to połóż runę Fehu na splocie słonecznym i oddychaj tak przez chwilę głęboko, doładuje cię energią. Jeżeli masz nadciśnienie, to zacznij ostrożnie pracować z tą runą, zobacz, czy nie będziesz się zbyt szybko prze-energetyzować lub czy ciśnienie nie będzie po prostu za wysokie. Ta runa nie ma niestety takiego działania harmonizującego, ona po prostu doładowuje. Jeżeli chodzi o wspomaganie się runą Fehu w zwalczaniu dolegliwości bólowych, to również kładziemy bądź rysujemy ją na ciele w bolącym miejscu, tylko ważne jest żeby nie stosować jej w przypadku stanów zapalnych, ponieważ jest to runa żywiołu ognia. Nie stosujemy u osób nadpobudliwych.
Z innej dziedziny – można stosować runę Fehu jako talizman w sferze finansowej, to przeczytacie w każdej książce, ale powiem wam szczerze, że nie działa w ten sposób. Fehu niesie ze sobą potencjał obfitości – we wszystkim – duchowej, materialnej …... każdej, więc … jeżeli się np. odchudzasz, to po co ci runa obfitości noszona stale przy sobie, skoro nie wiadomo z góry, jaki rodzaj obfitości przyniesie? (tak, tak, bo runa ta oznacza również obfitość pożywienia, w końcu jej symbolem jest krowa … i to duża). Dlatego najlepiej przeprowadzić





Rytuał Fehu

  1. Wygospodaruj trochę czasu i zastanów się, w jakiej dziedzinie życia potrzebujesz właśnie tego przypływu energii, wzrostu obfitości. Niech to będzie dokładnie przemyślane, najlepiej zapisz sobie wszystko. Zrób to w stanie wyciszenia, niech nikt i nic cię nie rozprasza. Im dokładniej sprecyzujesz swoje pragnienia, tym lepiej.
  2. Ułóż i zapisz afirmację (pozytywną myśl dotyczącą tego o co chcesz prosić siły wyższe i energię runy Fehu) np. „Ja … (twoje imię) … jestem otwarty/otwarta na przyjęcie obfitości finansowej. Pieniądze płyną do mnie ze znanych i nieznanych mi źródeł”. Zapisujesz to na karteczce, obok rysujesz runę Fehu (powtarzając w głowie tą afirmację i dedykując jej tą runę)
Wówczas taki talizman możesz nosić, jednocześnie pracując codziennie z afirmacją. Możesz też przy tym stosować inne techniki duchowe, jak pozytywne myślenie, medytacje z wizualizacją. To akurat jest moja druga specjalność i planuję przygotować serię takich medytacji, które będą dostępne tutaj na moim blogu. Trzecią moją specjalizacja jest analiza duszy i karmy, więc MUSZĘ po prostu zaznaczyć w tym miejscu, że może tak się zdarzyć, że ktoś ma blokady wewnętrzne na zarabianie pieniędzy i wówczas należałoby dokładnie sprawdzić i przeanalizować swoje INTENCJE w kwestii właśnie zarabiania pieniędzy. Być może są jakieś karmiczne zaszłości do przerobienia.
Hm.... no niestety, gdyby to było takie proste, że wrzucimy karteczkę z runą do portfela i już wygrana 10 000 000 (i to w dodatku bez skreślania kuponu), to chyba nikt by w to nie uwierzył i tak.

Czyli tak : energetyzujemy, wzmacniamy organizm, przyciągamy powodzenie finansowe – takie jest działanie magiczne runy Fehu.

Teraz znaczenie wróżebne:

W dalszym ciągu energia, potężna siła twórcza, powodzenie materialne, inwestycje, jeżeli ktoś pyta, „kiedy już w końcu zacznie mi się powodzić w życiu?!”, to Fehu mówi – masz wszelkie dane i potencjał ku temu, żeby zaczęło ci się powodzić już od dziś, tylko widocznie nie potrafisz tego potencjału wydobyć. Może właśnie sprawdź intencje i obciążenia karmiczne, żeby przekonać się, co cię blokuje.

To także bardzo energetyczne osoby, takie „echo wszędobylskie”, wszędzie się spieszy, wszystko musi mieć na wczoraj, indywidualista (porównaj z numerologiczną jedynką). Dobrze będą się czuły przy takiej osobie inne osoby o podobnym potencjale energetycznym lub bardzo młode, ale osoby starsze niestety będą wysiadać energetycznie, po prostu taki potencjał może być dla nich zbyt męczący (jak masz takie dzieci w energii Fehu, to babcia niech lepiej robi sobie przerwy na regenerację)

W pytaniu o miłość, to również dużo energii żywiołu ognia. Zapłon, czyli coś nowego, nowa miłość, albo jakiś nowy impuls, odświeżenie stałego związku. Przejście np. od przyjaźni do romansu. Może oznaczać poczęcie dziecka, ale tylko jako możliwość – więc dokładniej będą o tym mówiły następne runy w rozkładzie.

W zdrowiu opisują ogólny stan, witalność, lub jej brak (w różnych aspektach zdrowia), pokazuje stany zapalne (dalsze runy w rozkładzie określą, gdzie dokładnie) ogólnie może oznaczać potencjał jakiegoś zagrożenia zdrowia, któremu dzięki szybkiej reakcji możemy jeszcze zapobiec. Nadpobudliwość.  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz